سلام به همکاران گرامی و کاربران مهمان
در حال ساماندهی فایلهای اکسل برای پروژه های حسابرسی هستیم. دوستان لطف کنن و نظرشون رو در مورد موارد زیر بدن:
- آیا ترجیح میدن یک فایل اکسل با شیت های فراوان باشه که تمام پروژه در اون یک فایل خلاصه بشه؟
- فایلهای متعدد در یک پوشه با رعایت یه قانون و قاعده نام گذاری مشخص؟
در مورد گزینه اول: با توجه به سخت افزارهای جدید و همچنین نسخه های جدید اکسل، محدودیت حجم و ردیف چندان مشکل ساز نخواهد بود در مورد گزینه اول: کاربر مجاز است که برای کارهای روزمره فایلهای متعدد ایجاد کند ( و حتی آنها را نیز نگاهداری کند)، اما بایستی نتیجه کار را به فایل نهایی منتقل کند.
آخرین ویرایش 11 شهریور 1396